Väntar & väntar

Publicerat: 2012-04-10 Kl: 08:39:43 | I kategori: Gravid med Milo

Känns inte som man gör annat än att vänta nu!:( siktet är bara inställt på bebis men han verkar ju inte vilja komma ut. Envis liten rackare som gillar att retas med mamma.

Igår hade jag värkar hela dagen och inpå kvällen igen, inte jättestarka men tillräckligt för att de ska kännas jobbigt och när jag känner på mig att de ska avta så blir jag så besviken och ledsen. Undrar vad det ger att jag ska ha ont när jag inte får ut nåt av det..

Hur länge ska man behöva gå såhär?! Känns som kroppen inte komma orka med en förlossning när jag måste gå flera dagar med värkar! Det började ju i onsdags.

Idag fyller min mor år! Hoppas vi kan ge henne ett barnbarn men det verkar inte som så. Väldigt lungt nu..

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars! Önskar att det fanns något man kunde göra för att hjälpa till!

2012-04-10 @ 13:23:14
Postat av: Maria

Men ut kom han!! :))) Grattis ännu en gång! Var på tillväxt ul idag och vår lilla ärta blir bra liten om de stämde. 3144 gram.. :o nu närmar de sig för mig också, känner inget och tror på igångsättning på tisda. Och denna vecka lär bli längsta någonsin... :(

Kramar

2012-04-11 @ 00:27:19
URL: http://aertan.blogg.se/
Postat av: Frida - mamma till Elsa & lillebror i magen

Tack så mycket. Vi får ligga kvar eftersom Vilmer är "för stor för tiden" jag vill bara hem jag :)



Och grattis till er!! Vad roligt att han kom ut dagen innan :) hoppas förlossningen gick bra. Måste ni ligga kvar nu då när han solar eller är det bara över dagen?

2012-04-12 @ 16:15:38
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback