Sista besöket?

Publicerat: 2012-04-04 Kl: 09:53:07 | I kategori: Gravid med Milo

Vår barnmorska trodde inte att fler BM-besök behövdes för vår del. Hoppas hon har rätt <3

När hon kände på huvudet var han så långt ner så hon ville känna på livmodertappen och då var jag öppen 2 centimeter och allt var mjukt och fint tydligen, kroppen är redo!

Hon kände även huvudet innifrån, haha att gubben missat det då :-) riktigt läskigt! Nu är det nära..

Blir kanske inte idag och inte imorgon., men jag vill gärna ha det gjort nu när det väl satt igång! Hon sa att öppen kan man vara veckor innan för hon ville inte göra oss besvikna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad spännande! Jag tror starkt på att lillgubben är påväg. Öppen två cm och de sammandragningarna du hade inatt...hmmm :). Ja, den som lever får se :). Ser iaf fram emot att få träffa lillvännen snart.

Kraaam!

2012-04-04 @ 13:23:34
Postat av: Sara

haha, eller hur?! Är helt enorm! :O:)

Idag har jag faktiskt känt lite småpickar så det känns bättre nu :) Längtar så att jag dör till imorgon!!! :D

2012-04-04 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback