Men åh

Publicerat: 2012-04-05 Kl: 08:02:03 | I kategori: Gravid med Milo

Det stannade av!

Vad besviken man blir. Hade jag hållt igång lite mer kanske det hade hänt nåt mera men jag var så otroligt trött i kroppen. Nu har jag fått sova mina timmar iallafall så nu kanske man orkar föda barn :-) haha

Undra hur det är med personal på förlossningen när det är påsk? Kanske bäst att knipa till efter alla helgdagar!

Idag ska jag och joline göra absolut ingenting!! Så skönt :) en prommis blir det nog.

Nu väntar vi på att Charlie & Lola ska börja, jolines favvoprogram <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad trist att de dog av:/ hoppas du öppnar dig snabbt och slipper gå i veckor med vetskapen om 2 cm!

Själv har jag ont mellan benen men fattar inte om de är foglossning eller latensfasen som spökar.. :p

2012-04-05 @ 15:09:54
URL: http://aertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback