April april?!

Publicerat: 2012-04-04 Kl: 07:13:51 | I kategori: Gravid med Milo

Känner mig helt lurad just nu.

Vaknade vid tre inatt av "mensvärkar" och sammandragningar. De kom hela tiden efter varann.. Nu är det på G tänkte jag. Strålar ut i ljumskarna och benen, nästan så jag fick lite småpanik.. Vart lite rädd men jag somnade om. Vaknade igen efter inte ens en timma! Fortfarande samma plus att det spänner ner mot rumpan och baksida lår.

Helt annorlunda mot för med joline. Där hade jag värkar mot rygg och svank så Nicke kunde massera mig. Mycket jobbigare att ha värkarna i benen.. Hua! Och detta är ju bara smakprov.

Kommer fortfarande lite småvärk från och till men absolut inte som inatt. Fan att det skulle dö av då! Hade vart skönt att ha detta avklarat idag. Nu är man ännu lite mer nervös när man fått smaka på det litegrann, åh;(

Ska till BM vid halv 9 idag, då får vi se vad hon säger :) hon kanske kan få han att vilja komma ut. Jag hade tippat på att han kommer 17onde men 4de går också bra. ;)

Joline har åkt på dagis redan! Nu går hon tisdagar och onsdagar och pappa lämnar och mamma hämtar. Jättetokigt tycker joline eftersom det varit tvärtom tidigare. Men så glad hon blev igår när jag hämtade henne, sötgumman <3 mammas stortjej som fortfarande är utan tutte och det går hur bra som helst, aldrig nån fråga eller grin efter den.

Kommentarer
Postat av: Tina

Annars kan han ju få komma på fredag :) Hihi nej klart han ska ha en egen dag :)

2012-04-04 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback