Vilken underbar dag!

Publicerat: 2011-09-29 Kl: 07:17:42 | I kategori: Vår vardag

Gick ju bra att mobil-blogga så jag provar igen!

Igår hämtade jag upp mormorn efter jag slutat jobba och sen fortsatte vi till farmor Anki för att hämta upp lillan. De hade varit på stan och grejat på ute, kastat löv och sånt som joline gillar. Hon hade fått en ny jacka och foppatofflor, snacka om bortskämd unge, hehe ;-) är lyckligt lottad som har världens bästa mormor och farmor till mitt barn! De ställer alltid upp och de vet vad joline gillar. Hon är alltid glad i deras sällskap. Det är guld värt! Vet skälv hur mycket min farmor och mormor betydde när jag var liten.

Sen åkte vi hem och gjorde pizza och pizzasallad, blev supergott! Så gott att vi inte orkade oss på någon efterrätt!

Idag är vi ledig så vi ska umgås med mormorn hela dagen. Ska sy lite, sen åka på lite loppisar och till sist åka och titta på nån lägenhet till mamma. Blir nog nån fika/lunch där emellan med :-)

Igår fick vi veta att det är en pojk som Peter och Malin väntar. Blir så himla glad. Första pojken i barnbarnsskaran! Det är nåt speciellt med det :-) blir lite orolig att det blir en crossåkare till bara, haha. En annan är så rädd att det händer nåt när man går i en sån sport men det kan ju likaväl hända nåt tragiskt när man spelar fotboll/ishockey med.

Nä, nu skriker magen efter frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback