Gröna fingrar

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 19:20:13 | I kategori: Vår vardag

Jag har verkligen inte gröna fingrar men jag älskar att ha fina blommor hemma. Både ute och inne.

Därför är det så kul att få blommor när man fyller år eller bara som överraskning. Nu sist fick jag ljung, en en och mossa av Anki som hon planterade i vår lilla blomlåda som vi har vid entrén. Vart höstigt och fint. Vi satte även dit en liten lykta för lite mysfaktor.

Jag önskar jag hade mer tid och ork för sånt men det finns inte och då blir jag extra glad gör sånt här :-) vi köpte en liten krans till dörren som passade till också när vi var och handlade igår.

Fick även med oss två adventsstjärnor till vårt uterum som vi smygstartat med redan ;-) lite tidigt men då går vi njuts lite längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback