Underbar helg!

Publicerat: 2011-04-03 Kl: 20:47:20 | I kategori: Vår vardag

Har varit ledig fredag, lördag och idag söndag!
Ledig i tre dagar i sträck och en hel helg. Det var inte igår kan jag lova och gud så skönt det varit.
I fredags när gubben slutade så åkte vi upp till hornöberget utan barn och åt gott, bubblade i bubbelpoolen med världens finaste utsikt och sen sooov vi. Sov så länge så vi höll på att missa hotellfrukosten, illa. Men de hade hållit på frukosten ett tag så ibland har man tur.

Checkade ut vid 11 och åkte hem för att hämta lillan hos hennes farmor. Iväg på affärn och det vart en storhandling, inte alls planerat men nödvändigt. Vart en sväng på erikshjälpen med där jag hittade ett överkast till lillans nya rum =) passar finfint! Väl hemma så tapetserade vi klart i lillans rum och pysslade på.

Idag söndag har vi varit ute en sväng, såg att det skjutit i rabatterna här =) mysigt värre! Snart vååår. Gubben skottade lite för att imorgon kommer det en kille hit som ska borra ett hål till oss pga bergvärmen. Så snart slipper vi skitpelletsen. Kommer bli så himla skönt att slippa vara orolig för att huset står utan värme när man är borta och så.. Gubben har också lagt in ett nytt golv i gästrummet vårat och jag har börjat måla i hallen uppe, blir vitt tills vidare. Ska måla resten nån dag i veckan, på onsdag kanske då jag är ledig =) då ska jag även träffa sara och elin, så synd att det blir så långt mellan gångerna men när vi väl ses så är det så trevligt!! :D har lite att ta igen nu ;)



Äntligen har vi ett sovrum!




.. och snart är Jolines sovrum klart!



Mitt lilla hjärta ute på upptäcksfärd.



Vårkänslor!



Mitt sminkbord, ska bara hitta en passande stol.
Nån gång ska jag hitta ett passande piano till pianopallen med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback