Överlycklig!

Publicerat: 2010-09-28 Kl: 08:57:10 | I kategori: Vår vardag

Har fått de bästa beskeden man kan få.
Mer om det en annan dag. :) :) :) :)

Joline är supersjuk så igår var mormor mormorledig, haha. Jag och niclas jobbade. Idag delar vi på dagen, nicke jobbar till 12 och jag börjar 1 i birsta till kl 8. Det är skönt att det alltid går att lösa sånt där. Då kan båda jobba. Den andra halvan av dagen kan man ta ut från försäkringskassan har jag förstått så ska ringa och höra om det.

Ne, måste ta hand om min lilla sjukling nu.. Sötfia!
Igår hade hon feber och låg och yrade bara, huvva.

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars lilla gumman! Hoppas hon kryar på sig snabbt. Men du, att jag blir nyfiken på vilka glädjande besked du har fått :).

2010-09-28 @ 10:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback