1 år!

Publicerat: 2010-09-24 Kl: 11:28:02 | I kategori: Joline 6 månader - 1 år

Nu är alla kalas förbi och ojoj vad presenter hon fått.
Tack så mycket för alla fina saker till Joline, nu har hon det hon gör med sina dockor, dockvagnar och leksaker. Superbra. Hon fick även en ny säng, en utdragssäng från ikea. Superbra då hon kan krypa upp och ner i den hur hon vill. Hon har fortfarande inte sovit en hel natt där men det kommer förhoppningsvis framöver.

Nu när hon är ett år så kan hon gå sen 1,5 månad tillbaka, hon kan "hoppa" och hon kan springa. Hon har även lärt sig säga kaka, gocka (docka), dumma, JJJ (julia). När vi sjunger imse vimse spindel så gör hon alla rörelserna och samma med klappa lilla magen. Hon kan även peka på näsan, örat, munnen och ögat. Blöjan vet hon också vart den är :) Hon kan även borsta håret när man frågar, då hämtar hon hårborsten, gullunge.

Hon lär sig så himla mycket nu, det går så himla fort och man får passa sig för vad man säger för nu snappar hon upp det mesta.

I måndags började hon på dagis. Jag var med mån, tis och ons. Men igår fick hon vara själv och det hade gått jättebra, hon hade sovit bra och ätit bra. Grinade gjorde hon bara när fröken skulle torka hennes mun, haha. När jag gick så vinkade hon bara och gjorde slängpussen. Var och lämnade henne för en halvtimma sen igen och det gick lika bra. Min duktiga tjej. Dock saknar jag henne suupermycket men jag vet att hon har det bra där med sina kompisar.



     

       

     

       

Lite bilder från jolines 1års helg :)
Kommentarer
Postat av: Emma

Heej :) Grattis till Joline i efterskott! Blev helt trött i ögat när jag läste att vi kanske måste vänta i ett år till, innan lille mannen sover en hel natt! Jag som tänker varje gång han somnar, att inatt händer det. Men den som väntar på nåt gott ;)Har du börjat jobba nu? Tiden går så fort, och som trodde vi skulle vara hemma samtidigt :p

2010-09-25 @ 23:57:19
URL: http://em1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback