Längtar

Publicerat: 2010-10-08 Kl: 11:11:19 | I kategori: Vår vardag

Längtar så fruktansvärt tills vi har tillträde i huset!
Kommer bli så himla skönt att få större. Och hur kul kommer det bli att inreda alla rum? Så jäkla kul!!

Längtar även tills man kommer in sig mer i jobbet på MIO, just nu känner jag mig helt lost. Det är sjukt mycket att kunna, det trodde jag inte innan. Detta är en stooor utmaning för mig och jag ska fan greja det!

Inatt sov gumman hela natten i sitt rum igen, kännde mig superutvilad när vi vaknade vid 7. Gumman hon sov vidare till halv 8 hon. :) Gulljänta.

Ikväll blir det myskväll med familjen och imorgonbitti är det jobb på LIDL som gäller, kul. :) Var ett tag sen och jag trivs verkligen där med all personal och uppgifterna. Inte alla som har tre jobb direkt, haha.



Mammas hjärta <3
Kommentarer
Postat av: Em.

Jag trivs superbra i Älandsbro! (: Alla är så himla trevliga, det är lugnt, fullt med barn och skolan verkar kanon. Vårt hus ligger "lagom mitt i" också; det är mitt i smeten men det märker vi inte av då tomten är så stor och avskiljd. Jag ville eg. flytta ut på landet men Micke vägrade det ;P haha. Men vi har sagt det att medan barna är små så bor vi här, sedan då de flyttat hemifrån så drar vi ut på landet.



Och du, du gör det bra med 3 st jobb! Jag tycker det är nog med skola och jobba 60%...

2010-10-08 @ 21:47:23
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback