Blogger Award

Publicerat: 2010-11-09 Kl: 12:36:33 | I kategori: Vår vardag



Har fått en Blogger Award av Frida så jag tänkte försöka mig på den :p Kommer bli supersvårt men jag ska göra mitt bästa.

Regler:

Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.

Ge Awarden till 7 andra bloggare.

Skriv 7 intressanta saker om dig själv…



1.
Jag är en spara! Är superduktig på att spara och är väldigt ekonomisk!


2.
Älskar att renovera och heminreda! Det är min hobby!

3.
Kommer inte att sakna Media Markt! Tycker dessvärre det är tråkigt att inte träffa vissa fd kollegor längre.


4.
Längtar efter syskon till Joline men det får vänta tills tillfälle känns rätt. Snart får jag ett syskonbarn att gosa med iallafall :) LÄNGTAR♥

5.
Skulle jättegärna vilja bli barnmorska då jag tycker min förlossning var hur häftig som helst men är tokrädd för sprutor osv, ingen bra kombination! Hoppas jag får vara med på systers förlossning iaf!:D

6.
Jag är helldre hemma med familjen/vänner en lördagskväll än att gå ut och festa.

7. Jag är en tävlingsmänniska och vill gärna alltid ha rätt! Har svårt att erkänna när jag har fel ;P

Guuudis vad svårt att komma på sju olika grejer, huga! ;P

Ger dessa personer varsinn Award:
Emilie Johansson
Julia Åberg
Elin Henning
Sara Kullh
Sara Bodin
Anne Lie Westerlund
Kommer inte på nå fler.. :P

Kommentarer
Postat av: Anne-Li

tack tack=)

2010-11-10 @ 08:58:33
URL: http://mydollhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback