Vår?

Publicerat: 2010-03-06 Kl: 14:08:38 | I kategori: Vår vardag

Man får verkligen vårkänslor när det är såhär soligt och varmt ute.
Kom precis in efter en prommis på ca 45min. Hälsade på pappa niclas en stund med, han jobbar och sliter han. Stackars gubben, men han hade ju lovat att göra det där i helgen, hur skulle han veta att det skulle bli toppenväder :(

Jag får sån gó lust att skotta fram altanen för det blir supervarmt mot väggen där. Imorgon ska vi skotta av taket iallafall innan snön blir för tung nu när det smälter.

Nu visar de alla avsnitt av 16 and pregnant på MTV, hade sett 2 avsnitt redan men de andra hade jag missat. Har hört om när ett par bestämmer sig för att adoptera bort sitt barn och nu fick jag se det. Gud vad moget beslut men fytusan vad jag känner med dem. Vilken smärta, ångest och huuuaaa.. jag grinade en skvätt!



Längtar tills man hittar sånna hära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback