En vecka kvar!

Publicerat: 2010-06-08 Kl: 09:21:03 | I kategori: Vår vardag

Idag är det tisdag, vilket betyder att det är en vecka kvar tills jag börjar jobba på Media Markt igen.
Tisdagar och onsdagar ska jag vara där nere, det är toppen, slippa helgerna. Då kanske jag och nicke får nån helg tillsammans och kanske kan åka iväg, hoppas på det.

Måste börja plugga in alla nya telefoner och abbonemang, det är inte det lättaste. Bara att vara borta två veckor från ett sälj-jobb inom elektronik så har det hänt ofantligt mycket. Prylar utgår och det kommer nya, kampanjer hit och dit.. Nu har jag varit borta i 11 månader!! Fatta hur mycket nytt det har kommit då? Plus att fotoavdelningen och mobilavdelningen (som jag är på) har slagits ihop. Så alla fotogrejer ska jag kunna med. Blir nog bra ;) Visar sig iallafall om en vecka, hehe.

Idag ska jag försöka baka litegranna, det är inte det lättaste med joline i hälarna. Får se hur det går.
Ska väl ta och göra nå frukost till oss två nu!

Haré bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja man får prova sig fram, bara att flytta hem igen om det skulle skita sig. Tack så mycket! =) Kram kram

2010-06-18 @ 00:24:56
URL: http://mikaela88.blogg.se/
Postat av: elma

haha, gud vad söt bild!

2010-06-19 @ 19:44:45
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback