Fredag

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 12:26:46 | I kategori: Vår vardag

Hej å håå

Just nu håller jag och lillgumman på att ladda för fika med mammagruppen hos emilia. Ska bli skitmysigt som vanligt. Barna får leka av sig och vi får snacka lite skit ;) alltid trevligt.

Har precis dragit iväg ett mail till skoterklubben angående skoterkortet. Vi är 4 st som tänkte ta det nu i vinter. Längtar nå fruktansvärt tills jag har kortet så jag får köra och nicke sitta bakpå.

Ne, nu ska vi ta och åka strax, tänkte åka förbi pappa min och ta in posten eftersom han är i thailand. Ovanligt va?! haha.

På återseende. (det kommer snart upp bilder från babysimmet)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Var gärna med och tävla om fantastiska produkter i min blogg! :)

2010-01-29 @ 18:47:40
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: Sara

va fin malins blogg blev:)hmm ja tro fan ja åkt på magsjuka iigen:S

2010-01-29 @ 21:01:48
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback