Hihi

Publicerat: 2010-01-27 Kl: 11:58:52 | I kategori: Vår vardag

Nu var det snart en vecka sen jag publicerade ett inlägg..
Händer så oootroligt mycket i våra liv så jag har inte alls tid för bloggen ;) haha.. Eller så är jag bara lat och orkar inte logga in för att skriva ett inlägg.

Babysimmet var iallafall helt undernbart! Joline trivdes som fisken i vattnet och det är ju huvudsaken. Imorgon är det dags igen. Längtar redan, var så himla mysigt med det varma vattnet och massa små söta bebbar. Sist fick vi vara i ca 10 minuter tillslut ska vi kunna vara i 30 minuter och bebisarna ska få dyka, känns lite nervöst men det går nog bra. Det var ett helt projekt att duscha med bebis och byta om osv.. Det var verkligen inte som förr i tiden, nu var det bara att ha tålamod och inte stressa;)

Annars så har vi hunnit renoverat klart i lillgummans rum och gästrummet, blev tokbra i båda rummen. Jag och lillgumman tycker det blev så mysigt i gästrummet så vi har sovit lunch där två gånger i veckan. I lördags åkte vi skoter och lillgumman var hos farmor en stund, har fortfarande träningsvärk, haha. Tycker det är skitkul att åka och jag och krullan kommer nog ta skoterkortet denna vinter, jag vill ju oxå kunna köra fast det är förjäävla jobbigt. Får tok ont i armarna och tummen, haha så går det när man har "slöat" i ett år..

Nu sover joline lunch och jag vägrar ta mig ut i detta busvädret, får se om krullan ville komma förbi en sväng och hälsa på oss. Hon var ju här en sväng igår med, mysigt att hon vill vara med oss. Både jag och joline gillar henne skitmkt!

Ska ta och göra sånt man inte hinner när busonga är vaken! ;)

PUSS på min nicke! Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Va gullig du är:) tycker om er med:)

2010-01-27 @ 14:22:23
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja lite osis!:P men va härligt att de går bra! körde runt amanda inne med den en massa jag med, för att vara heelt säker på att de skulle gå bra även ute :D

2010-01-27 @ 21:42:38
URL: http://ftr.blogg.se/
Postat av: Ida

söt blogg du har :)

2010-01-28 @ 21:02:24
URL: http://absolutrosa.blogg.se/
Postat av: Ida

du gör inte designer till andra va ? :)

2010-02-01 @ 10:07:14
URL: http://absolutrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback