Sjuka familjen

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 13:41:10 | I kategori: Joline 0 - 6 månader

Sen i torsdags har vi varit förkylda alla tre.
Men i helgen slog det till, gumman har varit supertäppt i näsan och jätterosslig i halsen, man blir så himla orolig, huvva, gillar inte när hon är sjuk. Jag har hållt mig lite småförkyld bara men nicke fick en superförkylning och öroninflammation så idag är han hemma från jobbet. Vi som ska åka bort på torsdag. Gubben till borga och jag+bebis till göteborg. MEn vi ska nog hinna kurera oss, det är bara så typiskt.

Just nu håller jag på att framkalla bilder, blev bara en ca 500 st och några förstoringar! Passar på innan datorn säckar ihop, ska även bränna på skiva för vi har massvis med filmsnuttar med.



Gummibjörnen piggar alltid upp!

Haha, goding!



Mammas & pappas underverk!

Kommentarer
Postat av: Alix

Aaah men söt!!!!:)

2010-02-23 @ 17:04:42
Postat av: Krullan

Heej:) vilket fint mms ja fick:) jag som inte kan svara:S ska fixa d epå lördag då ja ska ner! ett måste! passar storleken bra nudå på kläderna?hoppas de! ha en bra tripp till göteborg nudå:)hoppas de går bra att flyga=)pussa joline från mig=) pusspuss

2010-02-24 @ 10:52:52
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja jag tror det är likadant för alla som väntar sitt första barn. Man har ju ingen aning om nånting.. Lite tips o råd skadar aldrig :) Ha det bra, och förresten :) Ni har en supersöt liten tjej!

2010-02-24 @ 17:42:26
URL: http://barnimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback