Dyk

Publicerat: 2010-02-12 Kl: 14:24:36 | I kategori: Joline 0 - 6 månader

Igår var det ju babysim som alltid på torsdagar!
Typiskt nog kunde jag inte vara med pga bältrosen jag fått, grr.. Men som tur var kunde jolines faster Julia följa med. Lillgumman hade kommit på att man kan plaska, skitkul såg det ut, hon är för gó.  Efter ett tag så skulle bebisarna dyka, så tråkigt att man missar första dyket. Hon som håller i babysimmet hjälpte till att dyka med Joline och hon var så duktig, stolt mamma. Jag som varit så nervös över det där men det såg ju ut att gå superbra så nästa gång ska jag bannemig prova, spännande. Fick dyket på film så det var jättekulm ska försöka ladda upp klippet här men vill inte använda mig av Youtube då det är så många som kollar där så jag måste hitta en annan sida att använda mig av.





Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad mysigt det ser ut. Gumman är så duktig så :)

2010-02-12 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback