Sötnöten!

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 08:34:08 | I kategori: Vår vardag





Om två dagar är hon 11 månader gammal!
En månad kvar till året. Sjukt fort det gått alltså.

Har en liten fundering. Ser lite överallt att personer med barn i min ålder skriver att deras barn går nu. Men när kan man säga att sitt barn går? Sen joline var 10 månader går hon mellan bordet och tv bänken, mellan mig och niclas. Hon kan gå mellan köket och vardagsrummet MEN hon väljer att krypa i första hand. Hon går inte alltid. Går man verkligen då?! Eller går man när man går hela tiden? Förstår ni?

Går man när man kan gå så går iallafall joline nu! Haha.

Har varit fullt upp med jobb hela långa sommarn och mer blir det. Blir lite mindre jobb i tre veckor, när nicke börjar jobba igen och tills det att joline skolats in på dagis. Så det kommer fortsätta vara skitdålig uppdatering här. Men kommer fortsätta med mina "joline månad för månad" och det är enbart för hennes skull. För de ska jag skriva ut sen och sätta in i hennes mina första år bok.

Nu ska jag börja göra mig iordning för jobb!
Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du kan säga att hon går nu. Hon KAN ju gå även om hon ibland föredrar att krypa då det förmodligen går snabbare för henne. Det dröjer nog inte länge tills hon käner sig så pass säker med balansen att hon går överallt. =)

2010-08-15 @ 10:18:52
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback