Sticker till övik!

Publicerat: 2010-04-09 Kl: 12:03:45 | I kategori: Joline 6 månader - 1 år

Just nu väntar jag och joline på att anna ska komma förbi och vara med oss en stund.
Hon har varit borta i USA i nästan en månad så måste få höra hur hon haft det och se bilder såklart. Nån gång i livet vill jag oxå resa runt i USA. Det kommer, det kommer..

Sen när hon farit ska jag börja packa för efter nicke slutat åker vi upp till Övik. Jolines kusin ska ju döpas imorgon och vi vill hjälpa till med lite småpyssel, det behövs alltid. Om inte så kan vi iallafall underhålla Tyra medans hennes mamma och pappa planerar och pysslar. Längtar :) är så mysigt  att vara allihopa och småtjejerna är så góa!  Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig, vet knappt vad jag ska ha på mig på jolines dop. Komplicerat det där, jag är ju inte riktigt inne i modesvängen längre. Jag vet inte vad som passar med vad och jag är för snål för att köpa kläder till mig själv, haha.



Godingen somnade med kinden mot sofftyget, ser hemskt ut :(



Nya väggordet!



Cooling! Nu är vi redo för sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback