Babyshower!

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 12:13:46 | I kategori: Gravid med Joline

Måste bara säga TACKTACKTACKTACK och åter TAAAACK!
Mina underbara vänner hade anordnat en babyshower till mig igår och gubben var väl lite inblandad med. Han hade sagt att hans mormor och morfar skulle komma och hälsa på och sen när det börja tokknacka på dörren och alla tjejer stod där blev jag så himla överraskad. Så gulliga så! Fick massa fina presenter och dem gjorde gipsmage på mig, tänkte ju ta mig tid själv nångång att göra gipsmage men det blir ju aldrig av om man inte tar sig i kragen så jag blev så himla glad när jag äntligen fick min avgjutning. Ska sätta den på en ram och kanske måla nån fin färg, vet inte vart jag ska ha den än bara, i vardagsrummet eller bebisrummet?

Ska lägga upp bilder på sakerna jag fick, vi är så himla tacksamma! Kunde inte fått bättre babyshower, jag som inte ens räknade med nåt sånt! TACK igen! Så jävla söta ni är.


       

En korg med massa smått och gott, babygym tummen, coola nikedojjor, väggord att ha i lillens rum och en söt dress.

I baby-korgen

     

Groda att ha nappen i, 7 små söta bodys, badhandduk med luva och 2 nappar.

Vi är så tacksamma!

Kommentarer
Postat av: Maria!

:D:D Det var så skojigt så :D Hoppas man får göra om det snart igen :D

2009-09-13 @ 16:14:43
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: elmin

Roligt att ni blev glad, så jävla bra gjort av åbbe å inte avslöja nåt haha:) Hoppas att du är nöjd med grejjerna å så oxå:) Nu få bebis bara ta å komma ut så man kan köpa lite roliga saker till den:D

2009-09-13 @ 18:42:02
URL: http://elminh.blogg.se/
Postat av: mia

fan va gulligt gjort av dom!!



Hoppas den kommer ut snart!! PUSSIS

2009-09-13 @ 23:04:49
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback