Underbar dag!

Publicerat: 2009-10-30 Kl: 09:59:06 | I kategori: Vår vardag

Gårdagen, min födelsedag, var så himla bra!
Började dagen med att få paket av gubben och dotra min, fick en kamera till familjen så vi kan knäppa massa fina bilder och spela in film, hade ju bara en skitkamera innan där hälften av bilderna blev suddiga. Sen åkte han på jobbet och jag matade gumman, efter det somnade hon om och jag klev upp. Gjorde mig iordgning för att pappa skulle hämta oss så vi kunde åka till min farmor. Var jättemysigt hos henne, joline fick sitta i gammelfarmors knä. Gillar att se dem tillsammans, farmor är så glad över joline det är så kul att se.

Var hemma vid halv 12, eftersom jag bjudit hem elin, krullan och zandra på fika. Det är såkul att träffa dem, synd att det blir ganska sällan. Sen gav tokstollarna mig presenter, det hade jag verkligen inte förväntat mig. Av krullan fick jag en dag på birsta och jag fick shoppa för 200kr + lunch på valfritt ställe, gullhuvve!! Och av zandra och elin fick jag 300 på H&M, tokar! Blev himla överraskad, ni är så snäll.

Mot kvällskvisten kom mina föräldrar + bror och sen kom även niclas mamma + lillasyster. Sen ringde det på dörren igen.. då kom min kusin :) Helt oväntat men jättekul! Så då satt vi allihopa och fikade och tjattrade, jättetrevligt var det verkligen. Fick lite blommor, kökshanddukar (marimekko), pengar och vinterdäck till kärran;)

När alla farit satt vi uppe ett tag, lilla familjen, gumman hade varit vaken nästan hela dagen, bara sovit lite småsvängar. Sen gjorde vi oss iordning för natten och när jag kom till sovrummet låg gumman och sov i vaggan. Niclas hade bara lagt ner hon så somnade hon, udnerbart, inget krångel alls.

Sen den bästa presenten av alla, gumman sov HELA natten i vaggan! Hon vaknade strax innan 7 och ville ha mat, sen sov hon vidare igen, fast i vår säng och hon sover fortfarande. Tror minsann att det var nån som var trött efter alla besök igår, vår góskit!

älskar dig mest av allt baby! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Krullan

Hoppas du hade en superbra dag igår :) Vilken fin bild på dig och nicke :)

2009-10-30 @ 15:17:19
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback