Sjukis

Publicerat: 2009-05-26 Kl: 09:18:24 | I kategori: Vår vardag

Är det inte typiskt att man ska bli sjuk när sommervärmen kommer?

Nu är jag ju inte allvarligt sjuk men har riktigt ont i halsen, har hosta och är hes. Himla drygt och onödigt. Så, vad har hänt det sneaste dagarna? Vi har haft fullt upp dygnet runt känns det som. Gubben fyllde ju år igår så vi hade lite kalas på söndagen, gjorde pajer och bjöd på fika. Tårta tog nickes mamma med sig, var suuupergod. Hade en jäkla massa folk i denna lilla lägenhet. Längtar så grymt efter att få komma in i radhuset. 1 juli ska vi vara ute ur denna lägenhet så då blir det till att bo hos min far tills vi är klar med kök, badrum och sovrum i huset. Det ska nog gå bra. Vi har ju ett eget rum i källaren och egen toa och dusch..

Igår var det ju lite mulet på morgonkvisten så jag jublade för jag skulle ner på jobbet och hämta ett tangentobrd gubben skulle få av mig i present. Snälla krullan hängde som som sällskap, så himla tråkigt att åka ner själver. Skjutsade sen hem henne och åkte till stugan och solade, var så himla varmt. Tycker inte det behöver bli nå varmare än såhär, räcker så bra så. Sen kom sara och rickard förbi och åt upp sista fikat ;) haha. Det var jättetrevligt, men vi blir tokig på att sitta inne när det är finväder så sen drog jag och nicke iväg och spelade tennis, vilken hejare man är alltså fast man är gravid.

Idag hade jag tänkt packa eftersom vi har tonvis med banankartonger nu som vi frått från alla håll och kanter. Men det är ju redan ganska fint väder, då vill man ju inte sitta inne direkt ;)

Ska ta och slänga i nåt i magen iaf.

PUSSAR till baby! Älskar dig mest av allt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback