Förstörd dag.

Publicerat: 2009-05-15 Kl: 19:56:21 | I kategori: Vår vardag

Dagen var så bra tills dess att jag kom på jobbet imorse.
Gick hur bra som helst att skriva på papprena och nu är radhuset vårt den 15 juni SENAST. Efter for jag och baby och fikade litegranna sen upp till solhöjden för att sen bege mig till jobbet. Svängde av för att titta lite tapeter först och till min stora förvåning har min tapet kommit in som jag väntat på sååå länge. Hur lycklig som helst for jag upp på jobbet för att lägga undan "vårt" side-by-side skåp, då tittar linda på mig med en ledsen blick och börjar säga "saara". Jag förstod det direkt.. Skåpet var sålt!!! Så jävla irriterande, det var det ända vi inte la undan från dagen innan när jag kollade runt för vi var osäkra på skåpet då. Fyfan.. vi säljer aldrig side-by-side annars men nu jävlar... bara för att vi skulle köpa.



Det förstörde seriöst min dag, har inte varit på nå vidare humör alls ;p Det gör egentligen inte så mkt då vi har tid att leta andra skåp men vi hade ju bestämt oss!! Sen hade jag velat haft alla vitvaror på samma kvitto, enklast så.. Får se om det går att lösa på något sätt..

Nu ska jag dö av i soffan, gubben är ute och ränner och jag är slut som artist.

Passa på att komma till jobbet imorgon om ni vill handla billigt, 20% på ALLT i varuhuset.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback