Första gången

Publicerat: 2009-05-06 Kl: 09:30:33 | I kategori: Vår vardag

Tittade igenom lite bilder och hittade denna.



Första gången (vad jag vet om) som jag såg Niclas.

Shiit vad snygg han är, var det första jag tänkte. 
Jag hade jobbat stängning och skulle jobba heldag dagen efter så jag drack självklart ingenting, tror inte ens jag hade klätt upp mig nå speciellt eller sminkat på mig efter jobbet. Pinsamt värre tyckte jag när det börja välla in karlar och folk jag aldrig sett innan. Men jag var kvar och sjöng nog tom singstar mot nicke ;) Men sen när festen började urarta kände jag mig inte så bekväm längre, alla stog en centimeter från TVn och sjöng så högt att det skar i huvudet. Då ville inte jag vara med någe mera :)  De skulle ändå vidare till sommarfesten på logen.. Men han var så fin!! Och att han senare skulle etsas fast i mitt huvud var inget jag var berädd på men guuud så bra det blev.

Har aldrig varit såhär sjukt kär förut och aldrig känt mig såhär älskad tillbaka. Jag vet att han alltid finns där för mig utan att tveka och jag gör detsamma för honom.

Detta är livet. Du är mitt liv. Äkta kärlek.
Kommentarer
Postat av: Sara

aaww :) gullegull! :D Såå underbart när man verkligen hittar rätt!

2009-05-06 @ 10:52:07
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: majken

haha åwh så fin bild :D

2009-05-06 @ 18:28:59
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Josefin

hejhej :) har ju hittat hit nu, så kul att följa med o se hur det går för er :)

Hur kul är det inte att ha kvar den historien för Lilln när hn växer upp? ;)



ha det gott!

kram kram

2009-05-08 @ 14:35:05
URL: http://josefinjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback