Det går bra nu

Publicerat: 2009-05-29 Kl: 10:39:32 | I kategori: Vårt hem

Nu har vi vårt kök förutom några dörrar som ska skickas hem senare, bänkskivan ska beställas för vi fick så lov att måttbeställa, ska faxa in ett papper sen är det fixat och sen måste vi till ikea igen för att kompletteringshandla lite grejer. Ska ju ändå handla golv och sånt snart med. Nicke hade pratat med han som bor där nu och vi får förhoppningsvis nycklarna nästa helg, en vecka innan utsatt datum, wiie. Längtar såå.

Nu ska jag snart sticka till worket, ska jobba till 18oo sen hem till härnta igen på personlfest. Aldrig någonsin har vi haft pfest här hemma så det blir perfekt nu när jag är gravid :) Min nuvarande chef bor oxå här i härnta så det är därför vi ska vara här.  Sen jobbar jag hela helgen, typiskt nu när det ska bli uppåt 30grader ute, eller så är det bra att jag slipper vara ute då. haha.. Tycker redan att det är too hot ute.

PUSS älskling! Du kommer alltid vara nummer 1 för mig, fast det kommer en niclas junior. ;)
Kommentarer
Postat av: Sis

Niclas junior... nehe ja tror de blir en liten tjej jag :)

2009-05-29 @ 17:23:53
Postat av: mary

Kommer bli världens sötaste ovasett men tror som syster din på en flicka :D :D lillkaggen :D

2009-05-30 @ 02:12:30
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback