Onsdag.

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 09:25:21 | I kategori: Vår vardag

Börjar jobba kl 12 men ska ta mig in lite tidigare..
Varför? Tänkte säga till på jobbet att jag inte lär orka jobba nåt i augusti. Har inte riktigt haft rätt tillfälle att säga till där ännu. Men idag så, hoppas det går bra! :)

Igår var vi och tittade på en till trea på kullen, riktigt risig men det gör inget eftersom vi ändå vill göra om allt. Skulle vara jättekul om vi fick den. Priset ligger på 110.000kr eller bud. Det var vi och en annan kärring som var mest intresserade, hon ville inte lägga något bud ännu men vi la på 90.000kr. Känns jäkligt mkt för allt måste verkligen göras om, kök, toa, rubbet.. Frysen var ur funktion så då vill man ju ha en ny kyl också så de passar, vill även ha diskmaskin och tvättmaskin men det är ju inte så brådskande. Mäklaren skulle höra av sig i slutet av veckan och vi ha redan en intresserad på nickes lägenhet, känns skönt! ;b

Nu ska jag ta och göra mig iordning för dagen. Slutar 20oo idag, hatar det, vill vara hemma i god tid så man kan laga middag tillsammans och sen gosa ner sig i soffan.

PUSS älskling! finns ingen som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback