Nuså

Publicerat: 2009-06-12 Kl: 08:31:42 | I kategori: Vårt hem

Nu äger vi ÄNTLIGEN radhuset.
Alla papper är klara, nycklarna överlämnade och hemförsäkring täcknad. Så skönt, har varit där tre dagar i rad nu. Niclas och jens river väggar som tokar och jag och mamma sliter i trädgården. Det ser redan mycket mycket bättre ut. Känns lovande det här ;) än har vi inte ångrat oss, haha. Idag ska jag jobba och sen till zandra på studentskiva så blir inget pyssel i huset för mig idag, trååååkigt, men det kan ju vara bra att ta det lugnt ibland med.

Till veckan blir det till att flytta möbler från lägenheten till ett garage vi fått lånat uppe vid huset och sängen ska till pappa. Vill flytta såfort som möjligt så vi slipper ha den här lägenheten i bakhuvudet. 20onde kommer all post komma till radhuset så då behöver vi verkligen inte denna lägenhet. Ska bli så skönt att få bo på fastlandet igen, gillar inte härnön! Det är inte min sida av staden, hua.

Har fotat massa men kameran är kvar uppe i huset så ni får vänta ett slag på att få se kaoset.

Nu ska jag vila lite innan jobbet, hoppas verkligen det går bra med tanke på foglossningen och smärtan i revbenen/ryggen. Har inte alls varit så pigg de senaste dagarna.

PUSS till min älskling! Du är så duktig så baby, min händiga man! ;)

Kommentarer
Postat av: ღ Marica Wikℓund

jaa det är hemskt de där med "grannen", Hur sjuk kan en människa bli? Vem vet mer vad han gjort?? Och dom anhöriga lär ju inte direkt må bra heller! Usch!



Jobsbigt med foglossningen föresten, vet hur illa de kan vara imellanåt.. Dock skönt o ha huset o se framemot!: :)

2009-06-13 @ 06:27:15
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback