Att gå över gränsen

Publicerat: 2009-06-02 Kl: 12:25:53 | I kategori: Gravid med Joline

Nu har jag oxå varit med om det, de andra pratar om..
Främmande folk som kommer fram och ska ta på magen.

Igår på jobbet.. Hade avdelningen själv och sprang runt som en dåre för att fixa olika saker när en kollega ber mig hjälpa några kunder, en man och hans fru/syster.. vad vet jag.. Visst tyckte jag, hjälpte så gott jag kunde och efter en liten stund börja karln fnissa och ta mig på magen?! Backade och tittade konstigt på honom och tänkte för mig själv "är han hög eller?!" Gör man sådär?? Hm, fortsatte prata och visa telefoner när han börja fnittra jättekonstigt igen och tar mig på magen en andra gång. Tänkte "Men vadfan!!" backade igen och tittade på kvinnan brevid honom, "ska hon inte säga åt han?"  hon tittade surt tillbaka på mig som att hon var irriterad på mig.. Aja, bad dem ta telefonen till kassan och betala där, men då börjar han ta på magen en tredje gång.. Då gick jag. Vad ska man göra? Jag hade backat två gånger och vi hade förflyttat oss flera meter för att jag inte ville stå nära han. Ingen annan på avdelningen som kunde hjälpa mig, jag var själv. Niclas tyckte jag skulle ha sagt till han men jag trodde det räckte att backa undan. Upperbarligen inte, men jag vet inte vad jag får göra och inte får göra? Iofs han har ingen rätt att ta mig på magen heller. Fyfan.. vilket jäkla folk det finns.

Blev så himla äcklad och irriterad, man kan faktiskt fråga om man få ta och isåfall räcker det med en gång!! Familj och vänner ni är inte påträngande så er tycker jag det bara är kul om ni vill känna och prata med magen :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Du skulle ha spöat ned honom! ;)

2009-06-02 @ 15:41:36
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback