Vem..

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 16:03:23 | I kategori: Vår vardag

Vem sov hos dig senast?: Niclas
Vem tror du tänker på dig just nu?: Hoppas nicke skänker mig en tanke ;)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?: Niclas såklart, familjen, vännerna.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?: Frida Källström
Vem har du senast ringt?: Mamma.
Vem kommer du aldrig att förlåta?: Haha, ingen aning.

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän?:
Nån vit lögn kanske.
Har du blivit sviken av en vän förut?: Ja.
Har du plattat håret någongång?: Varje dag?
Har du något husdjur?: Bara dammråttor.
Har du gått ner i vikt förut?: Har jag väl.
Har du hål i naveln?: Japp, vi är inne på vårt 7 år tillsammans ;)
Har blåa ögon?: Ne
Har du varit i Asien?: Jajamen! 3 gånger.

Kan?
Kan du cykla fort?:
Haha, jaa säkert.
Kan du springa långt?: Jadå.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?: Hur lätt som helst.
Kan du bita dig i tån?: Ingen aning, tänkte inte testa heller ;p
Kan du vara sparsam med pengar?: Det är jag väldigt bra på.

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?:
Beror på vilket rum?
Hur vill du bo?: I en en villa nära skog och vatten men inte för långt från stan.
Hur är ditt drömjobb?: 7 - 4 jobb med bra betalt och schyssta kollegor.
Hur mår du egentligen?: Helt ok.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig?: Nicke är som en dröm.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig?: Vill inte att dem ska de! Räcker så bra med en karl ;)
Hur många solglasögon äger du?: 2 par kankse.
Hur länge ska du vara vaken idag?: Så länge jag vill, är ledig imorgon :D

Listan snodd av Saris såklart! Hon är listnarkoman!
Kommentarer
Postat av: Frida

Klart jag ska sjunga lugnt! ;) Har ju bara ABBA-skivan än så länge så måste införskaffa lite annat gött också ^^

Taack, suttit och trixxat en hel del men allt blir ändå inte riktigt som jag vill :p



Jag skickade ett sms till Anna nu och frågade vad hon tyckte om tid och plats imorgon, så jag skickar ett sms när jag vet :D:D

2009-01-07 @ 17:01:26
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback