Hemskheter!

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 09:46:55 | I kategori: Vår vardag

Har nå grymt hemska drömmar nu för tiden.
Detta är nu andra gången jag drömmer om att en nära vän till mig dör.
Allt känns så himla verkligt och jag vaknar med världens panik.
Ussh, fyfan vad jobbigt det är!!

Undra vad det kan betyda? Jag som inte ens brukar komma ihåg mina drömmar annars. Men nu när jag mestadels sover hos niclas så har jag börjat drömma massa grejer. En hel del mysiga grejer med, men det är hemlis :P

Hua, tänk när baby for på jobbet imorse och han säger "sara, det är bara 15,5 grader i rummet". Inte undra på att jag fryst ihjäl hela natten.. Alltid svinkallt i denna lägenhet men 15,5 grader va väl lite väl lite tycker jag?

PUSS baby ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback