Gott nytt år!

Publicerat: 2009-01-04 Kl: 13:40:58 | I kategori: Vår vardag

Hade en jättemysig nyår uppe i övik.
Blev inte riktigt som vi tänkt oss men det spelar ingen roll, bara jag fick vara med nicke så var jag nöjd.
Vi åt mat, drack gott, spelade spel, umgicks med nickes släkt och på 12 slaget så drack vi champange och kikade på raketerna, synd att vi inte hade några själv bara. Trivs nå grymt med min baby!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga löften :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja! :(

5. Vilka länder besökte du?
Thailand 2 gånger

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Det finns det, men det är hemligt..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10/10 :)

8. Vad var din största framgång 2008?
Haha, jaru, pass där.

9. Största misstaget?
Kommer inte på något misstag år 2008.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, men inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Ska väl ha varit thailandsresan i november då :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Thailand!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, niclas!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Bag in da box! haha..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hälsat på syster i gb.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning ;p

18. Hur tillbringade du julen?
Först med pappas släkt och sen med mammas släkt!

19. Blev du kär i år?
Ja ;)

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda!

21. Favoritprogram på TV?
Singing bee, DH, 2½ män osvosv

23. Bästa boken du läste i år?
Någon självbiografi som vanligt!

24. Största musikaliska upptäckten?
Men gudars, ingen aning..

25. Något du önskade dig och fick?
Nicke! ;)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jo.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Först kom syster och mor och överraskade mig med champange och tårta på morgonen sen var det besök av släkten hela dagen!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Haha ja säkert.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stil? Vardaglig skulle jag tro :p

31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen!

33. Vem saknade du?
Linuskissen!

34. De bästa nya människorna du träffade?
De ska väl va nicke det med ;)
Kommentarer
Postat av: Sara

haha! du får fanimej hålla både tummar och tår efter det där slaget i magen ;)

2009-01-05 @ 14:31:55
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag snor den av dig jag :P

2009-01-07 @ 17:06:41
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback