Vilken morgon!

Publicerat: 2009-02-23 Kl: 13:42:02 | I kategori: Vår vardag

Nu var det ett tag sen jag skrev sist.
Har så mycket annat roligt för mig än att sitta här nu för tiden.

I helgen var vi "barnvakt" till Nickes lillasyster, hon åkte med mig ner till birsta och gick runt där med en vän medans jag jobbade. Sen åkte vi hem och åt tacos med baby och efter det vart de bio. Helmysigt! :)

Till helgen är jag ledig och då var det födelsedagskalas för sossan, zandra och sara j. Ska bli trevligt.. Ska passa på att ta med mig gubben ner till birsta också tänkte jag (om han vill) :) Man har ju fått lön då så det blir bra! Några andra som funderar på att åka ner?

Btw, hojta till om det finns någon 3a ledig här i härnösand (köpes). Är sugen på större och annat område, här skottas det tamefan aldrig!! Så less på det, varför betala för parkering när de inte ens kan skotta den. Annat var det på kullen, där hände det grejer.

PUSS baby! Du är allt, min framtid!! <3 L O V E

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast parkeringen brukar man få ta hand om själv.. ibland kan dom vara schyssta att skotta av om dom t.ex kör med traktorn men annars brukar det vara ens eget ansvar

2009-02-23 @ 19:59:24
Postat av: Sara

ja fel och göra det när han står med plogen nån meter ifrån då. snacka om lat vaktmästare!

2009-02-23 @ 20:42:41
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag och jannike ska åka ner till birsta på lördag också :) strosa runt där = )

ses på lördag hos sara om inte annat =) puss / mary

2009-02-23 @ 22:30:57
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: krullan

jag ska också försöka dra mig till birsta på lördag,köpa mig något nytt för kvällen kanske;)

2009-02-23 @ 22:50:21
Postat av: Sara

Om alla ni ska till Birsta vill jag också! :)

2009-02-24 @ 08:23:31
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback