Sjätte februari.

Publicerat: 2009-02-06 Kl: 08:25:18 | I kategori: Vår vardag

Dagarna bara rusar förbi..

Snart är det mars, då åker mor & far till thailand, de är borta hela månaden..
Sen är det april, då åker mina syskon i två veckor..

Fytusan! jag vill oxå. Dumma jobb som inte kan säga om jag får ha mina procent kvar!
Förhoppningsvis blir det en sista minuten, kanske inte just till thailland, men jag hoppas iaf det.

Nu har jag precis vaknat, jobb står på schemat idag, ska bli kul! Hoppas på mycket köpglada kunder ;)

Vad händer i helgen?

PUSS snyggnicke! <3
Kommentarer
Postat av: Tove

Har köpt en nu och är jättenöjd:)

2009-02-06 @ 12:20:39
URL: http://toviss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback