Simmat!

Publicerat: 2009-02-18 Kl: 15:05:42 | I kategori: Vår vardag

Idag har jag tom rört på fläsket.
Kom på att sara började sent och att hon ville simma vid halv 12 då badhuset öppnar. Så blev det också, fytusan vad jobbigt det var för mig som inte tränat sen oktober. Hualigen! Vi simmade en halvtimma och det tyckte jag räckte ypperligt. Kommer nog känna av i kroppen imorgon, känner redan nu i armar och nacke!

Jag hänger gärna på fler gånger! Det blir ju inte så att man tar sig dit själv, det är för det första jättetråkigt att simma själv och sen är jag lite rädd att gå dit själv. Gymmet går bra men inte att simma, hua.

Annars har jag tvättat, både idag och igår. Så snart är alla sängkläder rena och tvättkorgen är tom.
Det är skönt att ha gjort sånt när man är ledig. Sen måste jag ta tag i disken och matlagning, blir lasagne idag. Fick nåt infall när sara nämnde spaghetti med wok, sen såg jag bara lasagne hela tiden i huvudet, knas :)

Vi skulle även till älandsbro och kika på nå skoterdelar och sen storhandla! Funderar även vi på att skaffa ett matkonto, ska prata med länsförsäkringar hur man gör om båda vill ha tillgång till kontot och varsinna kort.

Har även fått karln min att byta till länsförsäkringar eftersom man får så himla bra rabatter osv när man har allt på samma ställe. Sen är det även skönt att veta att man har allt där, undrar man nåt kan de bara slå upp och kika på datorn så ser dem allt.

Börja med maten nu kanske!
PUSS älskling! Du är hela min värld!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback