Löning!

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 09:41:44 | I kategori: Vår vardag

God morgon.
Visst är det typiskt att man inte kan somna om när gubben drar vid 7 på morgonen? Jag hade inte behövt vakna förrän 11 eftersom jag inte börjar förrns 13. Men det gör absolut inget, kommer dock bli toktrött ikväll istället. Ska jobba till 20 sen är det möte med samsung, med käk och sånt! Får se när man kommer hem ikväller.

Igår var det ju fettisdagen, dock blev det ingen semla för mig. Blev äcklad av tanken på grädde och allt, hua.. Men nu imorse slank den allt ner ;) Tror jag kände lite så för att jag och krullan var och simmade igår, då vill man inte hem och smälla i sig en semla.

Har hittat ett så fint hus som jag vill haaaa!! Iofs tycker jag inte tomten är så värst bra och man har grannarna upp i arslet men ändå. Jättefint invändigt, billig uppvärmning och inte allt för dyrt hus (de lär iofs bli budgivning).

Det är så kul att drömma sig bort och det där huset var näära mina drömmar, egen tvättstuga, bastu, fint badrum, lagomt stort, enplans villa, inglasat uterum + altan.. bara såå bra!

Fasad med inglasat uterum/altan

PUSS baby!! all min kärlek till dig niclas..

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är det jag ser sara :P Ska du köpa hus?? :)

2009-02-28 @ 16:53:04
URL: http://thatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback