Ledig!

Publicerat: 2009-02-10 Kl: 12:15:03 | I kategori: Vår vardag

Så skönt men ack så tråkigt att vara ledig.
Hade lika gärna kunnat jobba för ingen sömn eller mat botar huvudvärken jag haft i flera veckor..
Har heller inget att göra förutom att städa, tvätta och diska.. Inge kul :p men jag ska ta tag i det för min gubbes skull. I övrigt ska jag raka benen och noppa ögonbrynen, haha. Vardagslyx!

Ikväll kankse det blir simmning med :) Härligt värre.

Jag vill ut i det fina vädret, men alla mina nära och kära jobbar eller har annat för sig.. Så tråkigt att gå ut och gå själv.
Ska ta och ringa mamma iaf och höra vad hon gör.. till 90% så jobbar väl hon också, blä.

PUSSS på favvonicke! Du och jag baby!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade jättegärna umgåtts med dig men tyvärr e jag fast på jobbet ju =( =( / mary =)

2009-02-10 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback