Nu är det nära!!

Publicerat: 2009-08-27 Kl: 21:13:16 | I kategori: Vårt hem

Både med huset och att bebis vill titta ut.
Har haft så himla ont i ryggen idag, har strålat ner i benen tom och lite värre 'mensvärk'. Vänta några dagar till bebbe, 9onde vill jag ha dig ute i min famn ;) Vore inte det ett coolt datum då? 9/9-09.

Just nu är gubben i huset och lägger golv, jens hjälper till och det går undan. Sen är det bara upp med grejerna i badrummet (toa, duschdörrar, spegelskåp) och sen invänta elektrikern, han var tydligen sjuk. Om han var piggare imorgon skulle han komma, tror dock inte det.. :/ Vi kan ju inte bo där utan ström! På lördag får vi hjälp med att flytta grejer, städa ur skåpen från damm och sen är det bara packa in allt. Alla fönster har mamma redan putsat utan och innan, skönt det. Fönsterbrädor, gardinstänger och sånt är köpt men det kan man ju sätta upp när man bor där, måste ju ha nåt att greja med då också. Förövrigt så var det ett helskotta för målaren att tapetsera hallen men fyfan vad jag älskar den tapeten, min favvo :)

Lägga mig och vila nu, ryggen vettu!

PUSS älskling ♥
Kommentarer
Postat av: Sara

åååh, vad spännande! Tänk om den tittar ut imorgon redan :) Ska bli så himla kul att få se det lilla underverket som växer i dig :D

2009-08-28 @ 17:59:28
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback