Ett kök

Publicerat: 2009-08-14 Kl: 10:59:55 | I kategori: Vårt hem

Har uppdaterat väldigt dåligt om huset, det kan jag hålla med om.. Bebisen är viktigast, går alltid i första hand! Det har även kännts som att det aldrig händer något, varför ska jag då skriva om det? Idag har vi spacklat och slipat och sen visa en bild på det? Kul läsning, haha..
 
Men NU äntligen händer det grejer. I förrgår kom köksstommarna upp och igår var jag och gubben där till 11 på kvällen för att sätta upp alla luckor osv, gubben satt även in diskhon och blandaren, så fint så och nu har vi vatten i köket, så underbart. I dagarna kommer golvet läggas in i kök och hall. Sen på måndag ska pappa min slipa parkettgolven och samma dag skare börjas med kakelsättningen i badrummet. Sen är det bara tapeter som ska upp, najs va?

Måste kila, ska köpa doppresent eftersom vi ska på dop på lördag..
Bilder kommer, jag lovar!
Kommentarer
Postat av: mary

Vad spännande :D Ser fram emot ett besök i ert fina hus :D Säg till om ni behöver hjälp att flytta in något, ställer gärna upp som bärare lr liknanade =D Kram!

2009-08-14 @ 22:20:05
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Krullan

Nu går de undan :P

2009-08-17 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback