Vecka 18, igen

Publicerat: 2009-04-14 Kl: 09:44:57 | I kategori: Vår vardag

Haha, nuså. Nu är vi inne på rätt vecka.
Kändes lite snopet att bli bakåtflyttad nio dagar. Men nu är vi äntligen inne på rätt vecka, känns som man missat en vecka av sitt liv ungefär, haha ne skojar bara.  Nu längtar vi tills nästa tisdag då vi går in i vecka 19 och får läsa lite ny info på familjeliv, alltid lika kul att läsa vecka för vecka tillsammans, så mysigt så.

Gubben är lite orolig att jag ska känna sparkar till helgen när han åker bort till fjällen med grabbarna, men jag skulle tycka det var underbart. Så jag slipper känna mig så ensammen här hemma ;) Tror dock inte det är nån risk för barnmorskan sa att det kommer nog dröja till v 20 minst innan jag får känna något eftersom jag har moderkakan i framvägg. För gubben kommer det dröja ännu längre sa hon. Lite tråkigt men den som väntar på nåt gott..

Nuuuuu ska jag kila! Adjö!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback