Vår bebis

Publicerat: 2009-04-09 Kl: 08:54:41 | I kategori: Gravid med Joline

Jag ville bara visa bilderna för alla jag känner igår när vi kom hem från sundsvall.
Vi var på ikea efter ultraljudet och köpte två ramar som vi satt in två av korten i och gav till våra egna mammor. De blev jätteglada. Niclas mamma är så gó "den här ska jag ha på nattygsbordet". Vi har ramat in fyra av bilderna själv oxå men ska köpa två ramar till så vi kan rama in de sista bilderna med.

Bebis är så himla fin. Vi fick kika i ca 30minuter. Barnmorskan visade oss hjärtat, att bebis hade 10 fingrar och 10 tår, hon kikade efter fungerande njurar och kissblåsa. Först syndes inte kissblåsan alls men då kikade vi efter 10 minuter igen och då var den där, tydligen så fylls den på ca 45 minuter och då måste lillen kissa, hihi. Hon kikade även på ryggraden, den såg oxå bra ut och även hjärnan. Allt kan man ju inte se men det hon såg var jättebra. Hon berättade även att alla bebisar växer precis lika mycket så man kan mäta och då ser man exakt vilken vecka man är i. Och vi hade blivit snöpta på en vecka, trodde vi var i 17+3 men vi var bara i 16+1 men det gör ingenting.

Så nu är vi i vecka 17 inte 18 som vi trodde så nu måste vi vänta två veckor på att få läsa info om vecka 19 på familjeliv.

Nu ska jag ta och göra frulle, får se vad som händer idag, förslag?

KYSS och gos till älskling! så glad att vi ska ha en parvel tillsammans, du är mina andra hälft.

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tror dig!! :D fan va mysigt.. blir sugen att skaffa mig en egen snart ju!! :)

2009-04-09 @ 09:22:26
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

vi får jobba på detta ;P

2009-04-09 @ 10:06:20
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, det måste vara en helt sjukt häftig upplevele :)

2009-04-09 @ 14:19:47
URL: http://iamlinda.devote.se
Postat av: Mia

tack! :D de va en överraskning kan man säga ;P



Näe jag förstår att du INTE är avis ;P PUSSIS!

2009-04-13 @ 18:46:13
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback