Mardrömmar

Publicerat: 2009-04-24 Kl: 07:11:45 | I kategori: Vår vardag

Har drömt mardrömmar två dagar i rad nu.
Är så rädd att det betyder nåt dåligt. Nu imorse drömde jag att alla anklagade mig för att ha druckit alokohol tom Niclas var emot mig. Vilken frustration. Jag var helt knäckt när jag vaknade. Inte kul alls, tur det bara var en dröm.

Längtar så sjukt tills jag loggar ut ikväll, då är man ledig nå dagar åtminstonde. Har jobbat 12 dagar i rad nu, kroppen är inte lite mörbultad och lite foglossning på det. Imorgon ska vi iallafall titta på radhuset, sen 28onde ska vi titta på ännu ett på samma område. Spännande :) Hoppas verkligen vi har lite tur nu då.

Undra om man ska vila ögonen en liten stund till, helt slut.

PUSS baby! Du och jag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback