Ledig

Publicerat: 2009-04-27 Kl: 10:24:00 | I kategori: Vår vardag

Nu är man ledig fram tills fredag, känns så himla skönt.
Efter att ha jobbat 12 dagar i rad känner jag att jag är värd att vara ledig ett långt tag. Kan lyfta på luren, ringa ett samtal och vips så har jag fler pass men jag orkar verkligen inte. Foglossningen är värre, har världens värk mot ljumskarna och in mot de privatare delarna, jättekul!! Hoppas verkligen de går över efter lite vila. Har även en hel del att göra i veckan, vi ska på en husvisning till (har föresten lagt bud på ett radhus), ska lyssna på lillhjärtat vårat, falangerna kommer hem från thai så då tänkte jag faktiskt umgås med min syster innan hon sticket till gbg igen. Jobbar alltid annars när hon är hemma. Sen har familjen planerat att gå ut och käka allihopa när vi alla finns i samma stad för en gångs skull.

Ja som sagt, det finns att göra. Sista juni ska vi vara ute ur lägenheten, nicke och köparen ska skriva nåt slags kontakt idag att det är besämt. Så vi känner oss liiite stressade över var vi ska bo. Men är iaf dökära i ett radhus som vi som sagt lagt ett bud på redan, mäklaren skulle återkomma på onsdag. Hoppas verkligen ingen annan är intresserade!!! :) Vi tycker egentligen priset är för högt då vi vet att grannen där betalat 110.000kr mindre för två månader sen, surt men så är ju livet.

Imorgon går vi in i vecka 20 också, det betyder halvtid och för mig betyder det även att vi måste börja handla för att inte alla utgifter ska komma de sista månaderna, kan bli jobbigt. Vagn har vi redan hunnit införskaffa. Herromdagen kom modellen vi tittat på ett tag. Emmaljunga cerox. Det var en -08 som bara var använd i 6 månader med skötväska, hårdlift och parasoll. Nypriset var 6800:- Han skulle ha 5500:- så vi bjöd 4000:-, självklart fick vi som vi ville eftersom vi är tjuriga båda tvån, haha. Nu ska de bara kompletteras med mjuklift och en fotsack. Sen nåt täcke eller kanske åkpåse, får se. Vagnen fick vi sedan av niclas mamma så än så länge har vi inte köpt nåt själva.


Fina pärlan, i färgen Elk, passar som handen i handsken eftersom vi inte vet kön än.

PUSSAR till min älskling. Vem, förutom jag, har en kille som kommer hem med en räkmacka och oboy till sängen för att han hörde att jag sov så dåligt inatt? älskar dig!!!
Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul med hus :D Vad har ni tittat på för nåt? :)

2009-04-27 @ 11:42:07
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: mary

vilken frän vagn ni har skaffat :D

vi måste ses något i veckan eller så :) kram!

2009-04-27 @ 21:37:23
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Mia

haha nä ja ska inget säga heller som jag far å gör vågor och har dyklektioner med mig själv.. haha ;P

2009-04-28 @ 11:08:01
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback