Kommentera mera

Publicerat: 2009-04-19 Kl: 10:51:59 | I kategori: Vår vardag

Nu fungerar det att kommentera igen.
Blogg.se hade strulat bort massa kod från min kodmall, grr..

Så sätt igång att kommentera nu så drar jag på jobbet och avverkar några timmar där.

Ikväll kommer gubben hem och då äre mysning på hög nivå. Sen ska vi ta med oss lite grejer och flytta till pappa för vi ska vara kattvakt medans de är bortresta några dagar. Han har inget internet eller nåt så då får vi ägna oss åt varanda bara, blir myyys. ;)

PUSS gubben! Längtar efter dig!
Kommentarer
Postat av: Sis

Va söt overallen va. Tycker magen ser ut att ha växt sen ja såg dig :) Vi har de varmt å bra här nere. Hoppas de går bra med Smilla. Syns snart. puss å kram

2009-04-19 @ 11:04:11
Postat av: Mia

haha jag gör så gott jag kna ju med de här seginternet som grabbarna i hus tre på första etappen tar upp allt med sitt jävla lanande!! :D PUSSIS!

2009-04-19 @ 18:54:24
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Hördediu! Dags att uppdatera kanske? :D

2009-04-23 @ 13:28:26
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback