Glad!! :)

Publicerat: 2009-04-06 Kl: 08:23:52 | I kategori: Vår vardag

För ikväll ska vi kika på lägenhet!
Har inte så mkt förhoppningar eftersom då blir man bara ledsen när man inte har råd eller om den inte passar oss osv. Men kika ska vi iallafall göra. Ska först jobba en snutt 12 - 18, sen så :) Våra nya scheman är kack!! Hua, kommer få vara mkt själv ute på golvet och säkert tappa massvis med kunder som inte orkar vänta. Aja, i dont care. Snart så slipper jag ju jobbai huvudtaget, då ska jag bara vara hemmafru och mamma ;) haha. Jag tänkte iallafall vara ledig så mkt jag känner för, sen så får jag komma in och jobba nån helg där och kvällar och sånt om jag vill.

Känns jätteskönt att ha någonstans att komma tillbaka till, iofs kan det ju hända mycket på den tid man är hemma. Media Markt kan ju gå i KK, de kan ju varsla folk utan anledning säkert oxå m.m. Men det ordnar sig.

Ska ta och avrunda här, men först vill jag barea säga grattis till min syster som fyller år idag! Snart ses vi, sen åker hon mia och peter till thailand. Inte alls avis, varför tror ni det?! :)

KYSSAR till min älskling! Vi är så bra tillsammans
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback