Ensam

Publicerat: 2009-04-17 Kl: 09:00:01 | I kategori: Vår vardag

Imorse stack gubben till fjällen!
Han är påväg till borga med 5 grabbar och de ska åka skoter i två dagar. Kommer sakna honom jättemycket men hoppas han får skoj och är myssugen på söndag, haha. Kommer bli en låång helg med jobb. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har lite disk att ta hand om men hur kul känns det då. Imorgon är det iaf myskväll hos elin, det blir kul att se hur hon fått det i lägenheten.

Nu börjar magen bli stor, tycker vi iallafall. Har fått tagit ut piercingen för den skavde så jag fick ont. Får ta ett nytt hål sen när bebis är ute, om man känner att det är nödvändigt. Kan lova att det finns annat man prioriterar då :) Längtar så mycket tills jag känner dig där inne imagen. Att få ännu en bekräfelse på att du finns där.

Sen tror jag det får bli ett foglossningsbälte snart, gör så fruktansvärt ont ibland. Gubben har tjatat länge om att vi måste köpa ett och jag måste nog börja hålla med. Så, vem vet var jag kan köpa det? :)



PUSS älskling! Älskar dig och vårt lilla liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback