Åttonde i fjärde

Publicerat: 2009-04-08 Kl: 08:35:02 | I kategori: Gravid med Joline

Åh, nu är det nära!! Halv två idag är det dags.
Igår hade jag lika svårt att somna som när man var liten och fyllde år. Jag tror det var samma för gubben faktiskt, haha, han är sötast. Nu har jag precis vaknat och sen blir det en lång varm dusch, de har slagit på ventilationen här igen så det är iskallt i alla rum nu. Sen ska jag hoppa i mina nya mjukis jag köpte igår, så mysiga så. Köpte en hel del annat skräp med och åt mat på asiatiska på birsta city för 104kr!! svinigt, samma rätt äter jag för 16kr i thailand.

Blir himla ledsen på min släkt som är så inte ödmjuka! Mormor är den ända som sagt grattis och sagt att hon tycker det är jättekul att vi ska ha en liten, det är underbart att höra. Men min moster och kusin sa inte ett ord till mig om ´nyheten´ förrän vi var klar i birsta, var på rusta och jag gick före i kassan för min rygg och mina fötter värkte (konstigt efter 7 timmar i birsta va?!) Där står en massagefotölj och jag slår på demoprogrammet, mycket väl medveten om att man inte ska bli masserad i svanken och ska hålla sig från vibrationer. Så varje gång den vibrerar eller masserar neråt så lutar jag mig framåt och har ingen kontakt med ryggstödet, då får jag höra "sara, du vet att du inte ska sitta i sånna där stolar va?" Det kan man vräka ur sig, men inte ett litet jävla grattis??? Jag blir så jäkla ledsen, det gör så ont. Tur jag har min niclas och hans underbara släkt, alla där är jätteglada och har redan börjat köpa kläder, skor och erbjuder sig köpa vagn osv. Alla säger grattis, kramar, tar på magen, så som det ska vara. Boströms, ta och lär av dem!!

Min pappa är också gó, han fixar och donar med en bil för att vi ska kunna åka säkert i framtiden, en saab 9-5 kombi från -07 som bara gått 1500mil. Det blir nog våran inom en snart framtid. Tack pappa <3

Ska nog avrunda här, har fått ur mig några av mina känslor nu iaf.
Så jääävla glad att jag har min gubbe, vad hade jag gjort utan honom?
 Längtar till Ultraljudet så jäkla mycket nu!! Ska börja göra ig iordning nu så tiden går lite fortare, hihi.

KYSSAR och massa mys bara till dig älskling! Du äger mitt hjärta
Kommentarer
Postat av: Sara

Om du får en bild måste du ta med den till Sara ikväll om du ska dit :D:D

2009-04-08 @ 11:42:26
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Mia

men va tråkigt :( jag tycker iaf det är kul för er, å jag hoppas jag får vara barnvakt osså!! :D PUSSIS!

2009-04-08 @ 11:47:56
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: ...

Tråkigt att du uppfattade det på det viset Sara, vi är och har alltid varit glad för din skull.

2009-10-01 @ 00:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback