Utmanad

Publicerat: 2008-09-28 Kl: 18:36:15 | I kategori: Vår vardag

1. Tre namn du går under:
- Sara
- Sawja
- Saris

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Konstiga ljud
- Att bli utan jobb
- Leva utan dig

3. Tre saker du har på dig:
- Jobbarbrallor
- Strumpbyxor
- Linne

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- Agnes Carlsson - on and on
- Kat deluna - in the end
- Lady gaga - lovegame

5. Tre sanningar:
- Jag är snål
- Jag älskar pengar
- Jag har tappat det jag älskar mest.

6. Tre hobbys:
- Jobba
- Träna
- Umgås

7. Tre saker du vill ha:
- Säger som mia, Ekonomiskt oberoende.
- Nytt hemmabiosystem
- Nytt objektiv till min kamera

8. Tre personer du utmanar:
- Saracb.blogg.se
- Miamariamaruska.blogg.se
- Elminh.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback