Fin kväll!

Publicerat: 2008-09-04 Kl: 01:53:57 | I kategori: Mina vänner

Blev ju som sagt idol-kikning!
Dagen började dock med att chefen ringde in mig så jag fick jobba fram tills 18oo, fint de.
Dock lite frustrerande att han ringer in precis en sån dag när man faktiskt planerat massa, menmen what to do.

Sen fort hem och byta om för att åka till krull där de precis käkat massa gópizza, gissa vem som sög i sig resterna? Mumsigt värre kan jag lova. Sen bjöds det på chips, popcorn och dipp, lyx.  Idol drog igång men vad tusan, tyckte inte det var så himla bra avsnitt alltså. Fann iallafall en favorit av allihopa.

 

Johan Sommervåg - underground

Efter idol såg vi någon deppfilm som man säkert hade fällt en tår till om man bara var själv eller inte snackade så mycket annat skoj. Sen var tanken att jag skulle åka hem men sossans bil ville tydligen strejka och hon skulle ju hämta robbin i sundsvall. Jag hade ju ändå inget för mig och ville inte sova ännu så vi brummade ner :)

Men nu är det sovtajm iallafall..
Kommentarer
Postat av: Mia

haha men om de funka så är de ju lätt värt de för att slippa köpa massa tamponger å skit hela tiden.. en där kan man ha i tio år :D tänk de du vilka pengar man tjänar in...

2008-09-04 @ 06:33:24
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha vänta tills du kommer upp i min ålder ;)



näe men skämt åsido.. man vänjer sig nog men ha man blodskräck e de kanske inte bra men ja ha inte de :)

2008-09-04 @ 11:33:08
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback