Resebloggen

Publicerat: 2008-10-15 Kl: 14:19:49 | I kategori: Vår vardag

Nu har jag ändrat mig igen! Visst är jag jobbig?
Haha, tog bort resbloggen.blogg.se för jag tyckte det var så jobbigt att logga in med två olika användarnamn. Kommer att bli mycket enklare såhär. Och istället för att ha en kategori som heter mina resor kommer jag att återigen använda min underblogg sawja.blogg.se/resor och det går fortfarande att klicka på knappen uppe vid menyn där det står reseblogg så kommer ni direkt till bloggen..

Ser lite knasigt ut på den nu eftersom jag har flyttat över inläggen från förra thailandsresan i mars.
Så de ligger på fel datum men skitsamma! Jag måste ha ordning och reda..

Så följ oss på sawja.blogg.se/resor!!
(ni tjejer får göra som ni vill, skriva i era egna bloggar eller what ever)
Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, blir bara mer och mer avis ju mer du babblar på om resan! Tänk er, ni är på väg på ert livs äventyr :)!!!

2008-10-15 @ 21:52:36
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback