Miss it..

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 10:50:02 | I kategori: Vår vardag

Saknar lilla tjejen!
Fick träffa hon en snabbis igår iaf, men hon ville inte mysa med mami, haha.. Hon är lite horny igen eftersom hon bor med en killkatt nu så hon ville inte alls mysa med mig. Saknar att när mna väl kommer hem så springer det fram en liten tjej till dörren och vill bli myst med. Saknar att hon hoppar upp i sängen med en när man ska sova och sen börjar hon snutta.. Min lillajänta. Jag har inte tiden för henne och det är så jobbigt :(

Igår planerade vi iallafall det sista inför thailand! Vi skrev ut lite e-tickets och sånt finurligt med!
ÅTTA dagar kvar, en vecka och en dag!! Shiiiit.

Imorgon ska jag och sossan förbi sundsvall och växla pengar och sen ska jag stanna till i birsta och förhoppningsvis köpa en liten 9" dator som jag kan ha med mig.

PUSSN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback